trädgårdslust & sommarvärme

Idag är det lördag och jag har för en gångs skull varit ledig. Skönt då jag alltid annars jobbar varenda helg. 
Började dagen med en brunch på Scandic Nord med mamma, pappa och pojkvän, det var gott och välbehövligt. Fortsatte sedan till färgargården där det idag var trädgårdslust, en liten marknad där man kan hitta allt från växter, hantverk och annat kul. Jag kom hem med lite brända mandlar och äppelmust, det sistnämnda hoppas jag verkligen på och är det gott så kommer det absolut få ett alldeles eget inlägg.
 
Bilder: Upplev Norrköping
 
Och ikväll blir det spaghetti med hemmagjord tomatsås och kanske lite balkonghäng med vin i sommarvärmen. Dessutom ligger en chokladbollssmet i kylen redo att rullas för att kunna förtäras senare under kvällen. Det blir nog en bra lördag det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0