2015 x 05. maj

 
En del av er kanske redan vet, men för er som inte gör det så ska jag nu ta och berätta. Det är som såhär, att jag alltid skapar en ny spellista i början av månaden. Det har jag gjort sedan 2013 i stort sett och jag tycker det är en sådan himla bra grej. Så nu tänkte jag dela med mig av min senaste lista, nämligen för maj månad.
Klicka här för att komma till listan!
 
2015 x 05. maj 
Open book - José Gonzales / Waiting for love - Avicii / Förlåta eller svika - Den svenska björnstammen / Hey mama - David Guetta feat. Nicki Minaj, Bebe Rexha & Afrojack / Next to me - Otto Knows / Fan va bra - Jakob Karlberg / Rhytm inside - Loïc Nottet / Brinner i bröstet - Danny Saucedo / Ain't nobody (Loves me better) - Felix Jaehn feat. Jasime Thompson / Fy fan va stek - De vet du / Thinking of sunshine - Daniel Adams-Ray / Can't hold us - Axwell^Ingrosso / On my way - Axwell^Ingrosso / Du får göra vad du vill med mig - Norlie & KKV / Ingen annan rör mig som du - Norlie & KKV / Tills vi koolar - Medina / Short life - Ida Redig / Ghost - Ida Redig / Like no one's watching - Molly Sandén / Hunger - Of monsters and men / Try me - Jason Derulo feat Jennifer Lopez & Matoma / Emergency - Icona Pop / Hatare kommer hata - Simon Norrsveden / Somewhere to run - Krewella / Mad world - Jasmine Thompson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0