lyckligare nu

Godkväll på er kära ni. Idag har jag fotograferat självporträtt med mössan på huvudet eftersom att jag behövde en bild till mina inbjudningskort som jag pysslade med under kvällen. Förutom det har jag försökt gå på galleri med mamma, men det var tydligen abonnerat (betyder tydligen att det är bokat) så det sket sig, sen har jag även hängt med pojken min som dessutom bokade bråvalla biljetter till oss igår, ihhh!!! <3
 
Och som ni ser på bilden så har jag också blivit av med tandställningen. Äntligen säger jag bara! Jag är så nöjd som man bara kan bli. Men däremot så måste jag ha en bettskena dygnet runt i en vecka och sedan endast på nätterna men det verkar ganska okej faktiskt. 
 
Saker och ting bara rullar på nu och det får gärna fortsätta såhär enligt min mening! Och imorgon är jag ledig, så godnatt och sov gott.

Kommentarer
Postat av: alma

ååh vad härligt!! bästa känslan. och det blev superfint!

Svar: Tack snälla du <3
Rebecca Ritzén

2014-05-27 @ 18:17:39
URL: http://almawiola.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0