längtan.

Efter att ha läst emmas inlägg om saker hon ser fram emot så tänkte jag att jag också gör ett inlägg om att längta och om att vilja vara någon annan stans för en stund. Att längta och ha saker som man ska eller vill göra, gör ju att man orkar stå emot allt det där jobbiga; skolan, jobbet, eller vad det nu kan vara. 
 
Om  t o l v  dagar är det skolbal. Jag är så nervös så det är inte sant.
 
Om  t r e t t i o n i o  dagar är det studenten och då kommer jag komma utspringandes i min vita klänning med studentmössan på huvudet och vara en av de gladaste på jorden och i universum tillsammans med tusentals andra studenter!
 
Om  f y r t i o e n  dagar, nästan precis efter studenten beger jag mig till Stockholm för att gå på #kentfest med pojken min. Åh vad roligt det kommer bli!

Om  f e m t i o t v å  dagar är det bråvalla festivalen i min stad, norrköping. Biljetter måste köpas asap!
Jag vill bland annat se: Veronica Maggio, Daniel Adams Ray, Den Svenska Björnstammen, Imagine Dragons, Lana Del Ray, Markus Krunegård, Kings of Leon, Linnea Henriksson m.fl. 

Och sist men inte minst, om  e n  dag, redan imorgon så tar jag bort min tandställning. Även om jag trivts väldigt bra i tandställning så ska det bli väldans skönt att ta bort den och se resultatet. Jag undrar såå hur jag kommer se ut utan den. Men det blir nog bra. Håll tummarna åt mig!!

Kommentarer
Postat av: SOFIAMILK.SE

Jag minns då himla väl känslan av att plocka bort tandställningen. Aldrig har tänderna känts lenare! Men jag håller med, jag trivdes i tandställning och ibland kan jag t.o.m. sakna den. Knepigt, jag vet :) :)

2015-05-02 @ 20:15:04
URL: http://sofiamilk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0