pyjamaslördag

igår hade jag såå himla roligt. jag hängde med klasskompisarna i stort sett hela dagen och fortsatte några timmar in på natten. det går inte att beskriva hur roligt jag hade! så idag mår jag väl inte sådär jättebra om man säger så. trött och seg är vad jag är, men det var det värt tycker jag.
 
jag går klädd som ovan, i typ världens skönaste pyjamasbyxor som jag köpte häromdagen och i mjuk stickad tröja. jag har spenderat hela dagen i sängen och här lär jag väl stanna.
 
spegeln i övrigt är en gammal som jag hämtade upp från källaren. den spegeln jag har nu är verkligen ingen favorit, utan den är vågig och alldeles för smal för att ta spegelbilder i. så den här kommer jag definitivt tycka om mer, men först måste jag måla om den i vitt, byta ut de guldiga och slitna hörnen mot nya fina, och sedan tillslut hänga upp den på väggen. kommer bli fint tror jag! vad tror ni?
 
nu ska jag bara vänta in j och sen ska vi ha lördagsmys tillsammans med familjen för imorgon jobbar jag. ha en fortsatt fin lördag fina ni. pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0