första skoldagen

torsdag. och så förklarar jag mitt jullov slut. första skoldagen idag och det var väl ändå helt okej. ganska trevligt att träffa de andra igen och ganska skönt att gå tillbaka till alla vanliga rutiner igen.
 

 
har idag hunnit med att äta lunch tillsammans med ett par klasskompisar, eller ja, jag fick låna en tallrik och äta mina hemmagjorda pannkakor medan de övriga åt paus, men ändå. livet efter en käkoperation hehe. tagit en liten runda på stan och sedan stressat tillbaka till andra lektionen, när det sedan visade sig att vi inte hade någon lektion efter lunch så jag kom hem tidigare än väntat. jag har mestadels legat i sängen och tagit det lugnt sedan dess, skönt kan jag tala om. första skoldagen tog kol på en tror jag. hur var eran första skoldag?
 
fotografi: jag

Kommentarer
Postat av: Kitty B.

Hejsan!
Titta gärna in på www.mewana.se som säljer massor av produkter som smycken, mobilskal (iPhone 4 & 5, Galaxy S3 & S4), klockor och kläder till låga priser.

Välkommen in och kika! (:

2014-01-09 @ 21:41:48
URL: http://mewana.se/
Postat av: natalie

åh så himla himla himla fin blogg du har!

Svar: Åh men tack, vad roligt att du tycker det!
Rebecca Ritzén

2014-01-14 @ 18:19:40
URL: http://natalieantoniaskogman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0