tredje februari

Ny vecka och dessutom ny månad sedan jag bloggade sist. Det här med bloggningen går inget vidare märker jag och jag vet inte riktigt vad som är fel. Det går väl lite i vågor det här, så vi (eller iallafall jag) får hoppas att det är på väg uppåt snart igen.
 
Hursomhelst, lite såhär såg jag ut idag, med gulrandig tshirt och hängselshorts. Båda kommer från monki! Himla härlig måndagsoutfit kan jag tala om för er.
 
Jag är dessutom vääldigt sugen på ett par i den långa varianten av hängselbyxor och har varit det ett bra tag nu. Har sett att det finns på både monki och bikbok så det får bli ett måste att spana in dem nästa gång jag går på stan, helt klart! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0