om strålande sol och ny favoritdricka

De senaste dagarna har jag varit sjuk, vilket är såå typiskt mig då jag alltid blir sjuk på precis alla lov. Det är så sjukt tråkigt men inget man kan göra åt. Så istället för att jobba som jag egentligen skulle gjort vissa dagar så har jag bara legat i sängen och knappt orkat ta mig upp.

En dag strålade iallafall solen och det var såhär fint vid fönstret då jag fortfarande var frisk, men vädret fortsatte och jag dog typ pga missade det fina vädret som jag längtat efter när jag var sängliggande.
I onsdags morse var jag däremot på jobbintervju med feber i kroppen och rinnande näsa (inget att rekommendera!) och efter cykelturen i fint morgonväder var jag helt slut när jag äntligen kom hem så jag somnade en stund. På eftermiddagen åkte jag iväg med syster och åt kycklingkebab, mums mums, och köpte denna enormt goda festis. Har redan hunnit inhandla den två dagar i rad! Seriöst min nya favoritsmak och så är ju färgen så himla fin med, right? 
 
Kan nu glatt meddela er att jag är på bättringsvägen men att jag kommer få spendera påskafton hemma, aldelles själv. Jättekul, aa, mm. Glad påsk på er i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Sara

Åååh så fin gardin!

Svar: Tack så hemskt mycket! Den kommer från Ikea.
Rebecca Ritzén

2014-04-21 @ 17:32:43
URL: http://osannolikhet.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0