om höstlovets första dag

 
måndag. och dagarna bara rusar förbi med en dundrande fart, men egentligen gör det inte så mycket.
idag välkomnar vi höstens kanske bästa vecka, nämligen höstlovet! åh så efterlängtat! själv ska jag för det mestadels jobba, men också ta tillvara på de sista dagarna som oktober ger oss och allt som hör hösten till. som jag idag spenderar såhär: med sen frukost i sängen, film- och serietittande, regnsmatter mot fönstret, oktobermelodier som spelas på lagom nivå, allt i ett härligt sken från ljusslingan i fönstret.
 

dagen till ära äter jag en sån här väldigt tilltalande och god frukost. tekakor med ost och skinka, honungsmelon med en klick glass och så ett glas oboy till. höstlovsfrukost när den är som bäst.
ha ett väldans fint höstlov finisar, för det ska jag ha. kram.

Kommentarer
Postat av: emma

ser mysigt ut! :)

Svar: det var väldigt mysigt oxå :)
Rebecca Ritzén

2013-10-31 @ 17:19:40
URL: http://supernova.blo.gg
Postat av: Cajsa Tapper

Ser vinduderligt gott ut!

Svar: det var riktigt gott med! :)
Rebecca Ritzén

2013-11-08 @ 11:21:40
URL: http://tappercajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0