Välkommen till min värld.

Min värld är lika snurrig som vanligt, och efter mycket om och men hoppas jag att detta är ett steg i rätt riktning. Ett steg mot någon slags stabilitet. 

Så nu finner ni mig alltså här och här kommer en liten summering över vad jag brukar, vill och kommer skriva om...

Skoldagar, hemmadagar, vanliga dagar. Då jag dricker gott te, fotar, tittar på serier, umgås med vänner och familj, skrattar och har det fint. Sånt som jag gör bäst helt enkelt.

Drömmar. Om framtiden, inredningsdrömmar eller bara sånt som att jag vill att mitt hår ska växa ut igen.

Stil och fint. Lite införskaffat, önskningar, vad jag har på mig och sånt.

Och fotografering, eftersom jag fotar så mycket. Väldigt mycket faktiskt. På saker jag gör, skolprojekt och lite vad som helst.

Annars så brukar beskrivningen om mig och bloggen min låta såhär:
Om Rebecca... Iklädd klänning och dr martens trippar hon runt på jorden, umgås med vänner, skrattar och drömmer om framtiden. Hon är nyfyllda arton år och tycker om; musik, fotografering, klänningar, fint porslin, böcker, vinylskivor, pastellfärger, blommor och femton saker till.

Välkommen till min värld!


Kommentarer
Postat av: Blogg.se

Lycka till med din nya blogg!

2013-06-06 @ 21:50:26
URL: http://blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0