fynd från mellandagsrean.

att gå på mellandagsrea är ju nästan ett måste, eller hur? det är så roligt att se så mycket folk på stan och så är det ju roligt att fynda också tycker jag. här nedanför ser ni några av de fynd jag gjorde idag när jag var på stan med lillasyster och handlade.

tre små brickor och en vårblommig mugg som jag fyndade på lagerhaus. dessa kommer bli perfekta till mina frukostar och mellanmål.

och så ett supergulligt hjärthalsband och örhängen från ur&penn. diademet som ni skymtar kommer också därifrån!
 
utöver detta fick jag med mig nya fina underkläder, torrschampo och så en supergosig kofta som jag tänkte ni skulle få se en annan dag. tills dess får ni ha det så bra, pusshej.
fotografier: jag

Kommentarer
Postat av: SARA

Jättefina grejer :)

Svar: visst är dem fina! tack :)
Rebecca Ritzén

2013-12-28 @ 23:30:33
URL: http://saraemilias.for.me
Postat av: ida

vad roligt, tyckte du den var bra? :) Vilka fina fynd du gjorde och vilken himla härlig blogg! :)

Svar: Ja den var både bra och rolig! Vad tyckte du själv?Och tack så hemskt mycket :)
Rebecca Ritzén

2013-12-30 @ 15:05:19
URL: http://iidass.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0