den tjugofjärde december

god jul alla fina! kan ni tänka er att det är julafton och den tjugofjärde december idag? det kan inte jag. tiden bara rinner iväg nu för tiden och man hinner inte med alls.
 
vaknade upp bredvid min pojke idag och vad är inte härligare än det, en juldagsmorgon som denna? iklädd pyjamas och morgonruffsigt hår satte vi oss runt granen och öppnade våra julklappar. jag fick väldigt fina klappar och jag är så nöjd, så tack snälla ni. det serverades risgrynsgröt till frukost och sedan var det dags att göra sig julfin.
såhär såg jag ut. sammetskjolen och den söta toppen är från bikbok och dagen till ära hade jag glitterstrumpbyxor och finrosett i håret.
åhh, julen är en sån härlig tid! fylld av kärlek och en tid då man kan njuta, andas och bara vara. så passa på att ta vara på tiden och ha en väldans trevlig jul tillsammans med era nära och kära så ses vi snart, puss och kram och god jul ännu en gång.
fotografier: jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0