saker jag inte gör

Hittade den här underbara listan hos Julia, samtidigt som jag sett den cirkulera runt bland flera i bloggosfären. Till skillnad från alla andra listor så är den här ganska rolig att läsa och det är en sån himla fin och annorlunda idé. Den här listan handlar om saker man inte gör och här kommer min lista:
 
 
• Jag dricker inte öl eller äppeljuice.
• Jag rakar inte benen.
• Jag lyssnar inte på hårdrock, metal eller något alls i liknande stil.
• Jag lagar inte mat om jag inte måste.
• Jag simmar eller badar aldrig om fiskar finns i närheten.
• Jag tittar inte på tv-nyheterna.
• Jag åker inte skidor.
• Jag stryker inte mina kläder.
• Jag dricker inte te utan socker och mjölk.
• Jag vattnar aldrig blommorna.
 
Så nu undrar jag så klart - vad är det ni inte gör?

Kommentarer
Postat av: ISA

så skönt med någon mer som inte ser nyheter ;) haha

2015-03-06 @ 22:10:22
URL: http://isabyl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0