en lista

hur ser ditt skrivbordsunderlägg ut?Jag har alldeles precis knåpat ihop en ny höstig och fin bakgrund, så nu ser den ut såhär och inspirerar till tusen med höstbilder.

en bild på dig för ett år sedanden här togs i december 2012

det absolut sorgligaste som hänt dig i år?
inget jättesorgligt har hänt mig, och tur är väl det.

det absolut roligaste som hände förra året?
förra året? tvåtusentolv alltså. jo men det måste nog ha varit alla underbara stunder med vänner och familj.

de tre senaste smsen i inkorgen?
"Ajdå! Krya på dig! <3"
"Ja den kan man äta!!!"
"Okej"

aktuell obsession
musik: mina oktobermelodier från min höstspellista. och speciellt veronica maggio's senaste skiva!
tv-serie: glee, glee och ännu mera glee!
kläder: stickat, halsdukar och magtröjor.
mat: teberoende som jag är, såhär till hösten måste jag säga te. skogsbär är favoriten just nu!

bild från den bästa himla festen i ditt livjag har egentligen inte varit på så många fester, och på de få jag varit har jag inte fotograferat på. kommer dock aldrig glömma den gången jag var ute med josefine för första gången!

ett jobb du inte kan tänka dig?
slaktare! skulle aldrig klara av att se djuren, usch!

en sak du stör dig på hos andra?
människor som tror dom är så himla coola, men som egentligen inte är det, inte det minsta! 

drömkille/tjej?
han ska vara snäll, omtänksam och bry sig om mig. han ska acceptera mig som jag är, ha bra humor och finnas där i alla lägen. han ska vara mina bästa vän och får gärna vara romantiskt också.

en dålig sida hos dig själv
att jag oftast, för ofta, är så himla blyg och har svårt för att prata med nya människor. vill så gärna motarbeta detta och bli mer öppnare!

en maträtt du är sugen på just nu
är fruktansvärt sugen på hembakade scones, mumma vad gott! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0