10,9,8,7,6,5,4,3,2,1.

10 saker jag tycker om:
- stjärnklar natthimmel.
- nyblommade syrenbuskar som doftar himmelskt. 
- sommarlov.
- att läsa.
- små men betydelsefulla tatueringar. [snart är det min tur, så snart jag kommit på vad jag vill ha].
- ligga i sängen och göra absolut ingenting förutom att lyssna på musik.
- pastellfärger.
- att checka av saker på en lista.
- värmande te eller oboy efter en kall dag.
- min älskade familj och vänner.

9 saker jag tycker mindre om:
- att bli avbruten.
- döden.
- ensamhet.
- elektriskt och strävt hår.
- spindlar och annat småkryp.
- mörker.
- folk som pratar när man försöker läsa något viktigt.
- kyla.
- att komma hem dyngsur efter en cykeltur.

8 bloggar jag läser:
Följer flera stycken men mina favoriter är bland annat;
ajonssons
coffeeworld
illusioner
unvelo
rebeccajohnnyssdotter
niotillfem
flora
tinkerbella
linafoto

7 saker jag vill göra i framtiden:
- finna mitt livs kärlek.
- resa massvis.
- flytta hemifrån.
- inreda en lägenhet alldeles själv, precis så som jag vill ha det.
- jobba med något inom fotografi.
- kunna spela fotboll, igen.
- ta studenten.

6 saker jag är rädd för:
- spindlar.
- bli våldtagen.
- kolsvart mörker.
- fiskar.
- all sorters småkryp
- att dö.

5 platser jag tycker om att vara på:
- hemma.
- på fotbollsplan.
- i sommarstugan.
- hemma hos bästa vän.
- i soliga parker.

4 ord som beskriver mig:
- blyg.
- glad.
- ambitiös.
- knäpp.

3 saker jag ser fram emot:
- att få sommarlov.
- resan till bulgarien i augusti.
- att ta studenten och flytta hemifrån.

2 bra låtar:
Favoriterna just nu är "Still in to you" med Paramore och "Från balkongen" med Oskar Linnros så jag säger dem.

1 bra film:
The Perks of Being a Wallflower, som jag såg för inte så länge sedan.

 

ph: weheartit.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0