röd skokärlek

Igår fick jag paket på posten igen och i paketet låg dessa:
Ett par röda Moheda träskor som jag tänkt ha till studenten. Kommer bli väldans fint till vitt tror jag!
 
De är mjuka och supersköna att ha på sig och dessutom jättelätta att gå i. Fann de dessutom på rea på sportamore för endast 399kr och lyckades spara hela tvåhundra kronor (ojojoj vilket kap!) 
 
Kommer troligen leva i dessa under hela sommaren och sanningen är att jag velat ha dessa rätt länge och nu slog jag äntligen till på ett par. Äkta skokärlek kan man säga.

Kommentarer
Postat av: Emma Broberg

åhh så fina <3

Svar: Tack så hjärtligt <3
Rebecca Ritzén

2014-05-09 @ 16:54:53
URL: http://emmaex.blogg.se/
Postat av: minea

jag dör så himla fina skor?? vill ha :(:( förresten ditt inspirationsinlägg blev ju superfint också där nere hihi

Svar: Åh men tack <3 du får passa på nu när de är på rea!!
Rebecca Ritzén

2014-05-11 @ 10:33:10
URL: http://www.sjuhundrasex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0