instagram fragment

Det har hänt lite sen jag bloggade sist så jag tänkte vi skulle titta på några bilder från min instagram, där ni som vanligt hittar mig på @beccaritzen

Påsken var här en sväng och eftersom jag var sjuk så stannade jag hemma men trots det så fick jag ett gott gott påskägg av mormor och morfar. Passade även på att göra min egna sommardricka bestående av kolsyrad limesaft toppat med frysta hallon, enkelt och väldans gott. Tips tips!
 
Balsmycken till balen = check. Väntar på klänning nu och hår & smink behöver bokas, sen är allt i princip klart.
 
Bilden till vänster föreställer en god påskaftonsfrukost, bestående av tekakor med ost och gurka (detta må vara godaste kombon), skivad banan och några vindruvor samt ett glas oboy. 
En kopp te en sen kväll gjorde susen när det var kallt. Mysigt mysigt.
 
Matchande armband och hårsmycken. Jag har tänkt att ha uppsatt och det lutar åt en knut av något slag.
Passade även på att plocka några vitsippor innan de hann blomma över, de är ju så himla fina tycker jag!
 
Förutom det har inte bara jag tagit vara på eftermiddags+kvällsolen som bara väller in i mitt rum om dagarna, utan katterna tycker det är väldans skönt, speciellt när de kan sola där på mitt sängbord. Råkade fånga en perfekt bild på älsklings rambo precis i rätt ögonblick också!
Sedan har även studentmössan kommit, alltså åååååhhh den sitter perfekt och den är så fin!!! jag längtar ihjäl mig till studenten! Den 13 juni, då ni, då är skolan äntligen slut för min del.
 
Nu har det dessutom hunnit bli maj månad och vädret är helt underbart. Är supertaggad på den här månaden och nästa, för det är nu alla stora grejer händer. Längtar ni till något speciellt kära ni? 

Kommentarer
Postat av: minea

alltså detta är typ 2mån sent svar nu. men det är jag som är mxinea på instagram hihi, vi borde följa varandra tror jag?? jag följer dig iaf sen en tid tillbaka.

Svar: Hihi ja lite sen svar ja. Och ja vi följer varandra :) upptäckte det kort efter att jag skrivit kommentaren.
Rebecca Ritzén

2014-05-03 @ 20:26:46
URL: http://www.sjuhundrasex.blogg.se
Postat av: rebecca

hejsan testar lite

2014-05-05 @ 00:45:43
URL: http://rebeccamarias.blogg.se
Postat av: Fanny

Hej! Hoppas du använder bloggen och ser denna kommentar...Fantastiskt fint smyckesset (halsbandet och örhängena)!!!Var har du köpt dem? Skriv gärna tillbaka på min mail ;)

Svar: Hej! Med tanke på att det är inhandlat för snart ett år sen så finns det nog inte kvar, men det kanske finns liknande. Det är i alla fall köpt på glitter men jag vet att det fanns billiga och fina set inne på ur&penn med, speciellt när det snart är dags för bal för de flesta. Hoppas du hittar något. Kram
Rebecca Ritzén

2015-04-12 @ 21:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0