första dagen i veckan

jaha, då var det måndag igen. vaknade ganska lagom för en gångs skull, men låg kvar i sängen alldeles för länge. jag var så himla trött idag, precis som alla andra måndagar så jag slängde på mig en vanlig topp, mina älskade svarta jeans och så en gosig kofta och seg som en zombie, utan smink, begav jag mig till skolan. 
 
 
har förövrigt frusit hela dagen, men så har det också varit mer än -10 grader ute idag. brr! tog dock tempen framåt kvällen eftersom jag var så frusen och seg och då visade det sig att jag hade lite småfeber så nu dricker jag te i hopp om att bli både varm och frisk tills imorgon, orkar verkligen inte bli sjuk nu. håll tummarna för mig att jag slipper det, tack! kram
fotografi: jag

Kommentarer
Postat av: Malin Aurora

Åh koppen<3

Svar: Jag vet! Erkänn den är fin? <3
Rebecca Ritzén

2014-01-14 @ 12:27:01
URL: http://vildblommor.blogg.se/
Postat av: Amanda

Åh krya på dig! Älskar din blogg :)

Svar: tack! och åh vad roligt att höra :)
Rebecca Ritzén

2014-01-16 @ 13:10:12
URL: http://claraamanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0